WhatsApp incorpora la función de


    

             Google Go: A lighter, faster way to search - אפליקציות ב-Google Play
              כתיבת ביקורת
          והמלצות בגוגל



             


 
               




 

שמן פיגם (רוטה) 100 מ"ל (של המילניום)

דף הבית >> שמנים, חמאות וחומרים >> שמני בסיס >> שמן פיגם (רוטה) 100 מ"ל (של המילניום)
שם המוצר/פריט:שמן פיגם (רוטה) 100 מ"ל (של המילניום)
המחיר שלנו:₪65.00
מע"מ:כולל מע"מ
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:7 ימי עסקים

הוסף לסל 


מידע נוסף
פיגם - רוטה  (לשימוש חיצוני בלבד)
החומר הפעיל המצוי בפיגם נקרא RUTIN .זהו פלבנואיד המכונה גם ויטמיןP ונמצא בצמח בריכוז גבוה מאוד. לחומר יש פעילות אנטי דלקתית והוא מפחית את שבריריות כלי הדם ומכווץ אותם. אחת ההשפעות הפיזיולוגיות הבולטות של הפלבנואידים היא עובדת היותם אנטי אוקסידנטים- כלומר מנטרלי רדיקלים חופשיים. הצמח מניע דם - ממריץ זרימת דם מכווץ כלי דם ועל ידי כך מונע היווצרות של שטפי דם תת עוריים.
הצמח ידוע בתכונותיו הקטוניות ועל ידי כך עובד חזק מאוד על פטריות עור וציפורניים, ועל יבלות כולל יבלות ויראליות. השמן ישמש כשמן נושא לטישטוש וריכוך צלקות טריות. בגלל יכולת ספיחת נוזלים וכיווץ כלי דם יטפל היטב (בשילוב עם שמנים אתריים מתאימים) בורידים מורחבים, בטחורים, בדלקות אוזניים ובשיעול ליחתי במיגרנות וכאבי ראש. על פי הרמב"ם הוא מתאים לריפוי טבעי של דלקת פרקים, כאבי גב,הרעלות קיבה, דלקות עיניים, כינים ואיזון של אי סדירות במחזור החודשי.

שמן הפיגם הוא מחמם עדין, יעיל לשיפור של זרימת דם מקומית (ונוזלי למפה) וע"י כך מביא לפתיחת דרכי הניקוז של הגוף:
השמן יעיל במיוחד לדלקות מפרקים, בעיקר כרוניות (מחמם) אך גם בפציעות אקוטיות – עיסוי עמוק באמצעות השמן והחדרתו לאזור המודלק, מסייעים מבחינת הזרמת הדם והלימפה. כאשר האזור אינו מנקה ומחדש את עצמו במהירות הנחוצה, הפיגם מאיץ את תהליך הריפוי באופן בולט. יעיל במיוחד במקרים של גאוט ופיברומיאלגיה.
בנוסף יש לשמן פיגם תכונות מאלחשות, המפחיתות את עוצמת הגירוי של קצוות מע' העצבים. 
שמן פיגם יעיל למריחה ועיסוי של קצוות ידיים ורגליים, כאשר ישנה תחושת קור הנובעת מחוסר זרימת דם. (בשילוב עם זנגוויל). 
לטיפול בדלקות אוזניים בילדים ומבוגרים. השמן מפחית את עוצמת הכאב והדלקת - באותו העיקרון של הנעת נוזלי הלימפה במקום וסיוע בניקוז הנוזל הדלקתי. השמן מקנה פעולת אילחוש מקומית ומסייע בחיטוי האזור. ניתן בעיסוי עדין סביב איזור האוזן. 

לשימוש לזיהומים ויראליים, בעיקר במצבי הרפס Herpes simplex type 1/2. הפיגם מבצע פעולת אילחוש מקומי בנוסף לתכונות האנטי ויראליות. מומלץ בשילוב, עם שמן היפריקום. 
לטיפול חיצוני בכל סוגי הפטריות, לרבות פטריות שמש Tinea versicolor וקנדידה (גם וואגינאלית). גם כאן - פעולת חיטוי ישירה + אילחוש מקומי של תחושת הגרד והגירוי. מומלץ עם שמנים אנטי פטרייתיים נוספים.. 
הפיגם הינו אחד הצמחים הבעייתיים ביותר לשימוש בזמן ההיריון והוא אף ידוע כגורם לכיווצים ועלול להוביל להפלות. 
הצמח אסור לשימוש באנשים הסובלים מאי ספיקה של הכליות.

 
 

דוקטור שיווק-ייעוץ וליווי שיווקי לעסקים